بلوک سیمانی سبک ربیعی

تولید کننده انواع بلوک سیمانی سبک در ابعاد مختلف و انواع دو جداره و سه جداره

محاسبه تعداد بلوک سیمانی

با مشاهده فیلم زیر اطلاعات شما پیرامون نحوه استفاده از ربات محاسبه تعداد بلوک و نحوه انتخاب بلوک سیمانی مناسب برای دیوار مد نظر خودتون ، کامل میشود.

مشاوره ۰۹۱۲1459864

محاسبه تعداد بلوک سیمانی سبک بسیار ساده است در ادامه فرمولهای را آورده ایم و در ربات ها گذاشته ایم به سادگی می توان با وارد کردن طول دیوار به متر و ارتفاع دیوار به متر تعداد بلوک مورد نظر خود به جهت دیوار چینی را محاسبه نمایید.همچنین می توانید با قرار دادن همین اعداد در بالا هزینه خرید بلوک سیمانی را نیز تخمین زده و مقدار مورد نیاز خود را خریداری نمایید.

موضوع مهم این است که شما به جهت دیوارچینی دور ساختمان و یا تیغه های داخل؛ بالا پشت بام و یا دور آسانسور و یا حتی دیوار دورباغچه  چه سایز از بلوک سیمانی نیاز دارید در زیر به بررسی این موضوع خواهیم پرداخت.

پرسش شماره ۱) بلوک سیمانی به جهت دیوار چینی دور ساختمان

 بجهت دیوار چینی دور ساختمان می توان از بلوک سیمانی سبک ۱۵*۲۰*۴۰ استفاده نمود این نوع از بلوک سیمانی معمولاً پرفروش ترین نوع از بلوک سیمانی به جهت دیوار چینی دور ساختمان می باشد و در دو مدل دوجداره و سه جداره تولید میشود.

در مدل سه جداره به جهت مناطق سردسیر و یا در مناطقی که دمای بین دیوار  بیرونی و درونی به کمترین و بیشترین میزان خود در طی شبانه روز می رسد قابل استفاده می باشد. این نوع از بلوک سبک سیمانی که در سایز ۱۵ در ۲۰ در ۴۰ به صورت سبک تولید می شود  در خود پوکه معدنی تبریز و سیمان تیپ ۲ دارد و هر ۱۳ عدد آن یک متر مربع دیوار بلوکی به ما میدهد.

پرسش شماره ۲) بلوک سیمانی به جهت تیغه های داخل ساختمان

همانطور که در پست های قبلی نیز گفته شد این بلوک مورد نظر به جهت استفاده در تیغه بندی داخل ساختمان یا به عبارت دیگر تشکیل اتاق ها و سرویس ها و پذیرایی در داخل محیط ساختمان بلوک سیمانی سبک ۱۰*۲۰*۴۰ و یا ۷*۲۰*۴۰ میباشد .

این نوع از بلوک سیمانی به صورت دوجداره و سه جداره تولید می‌شود و هر ۱۳ عدد آن یک متر مربع دیوار بلوکی به شما می دهد.همچنین این موضوع را باید بیان کنیم که سایز بلوک سیمانی ۱۰ وزن تقریبی چهار و نیم کیلوگرم و وزن بلوک سیمانی ۷ تقریباً ۴ کیلوگرم می باشد.

پرسش شماره ۳) بلوک سیمانی به جهت دیوار دور باغ و یا استخر

جهت دیوار چینی دور باغ ها و استخر ها از بلوک سیمانی سنگین باید استفاده کرد. بلوک سیمانی سنگین ۲۰ در ۲۰ در ۴۰ برای دور باغ و استخر و یا داخل چاه مناسب ترین گزینه می باشد. وزن این بلوک ۱۳ کیلوگرم می باشد و از چه نوع شن و ماسه تشکیل شده است.

همچنین این موضوع را باید بگوییم که هر خاور از این نوع بلوک سیمانی ۴۰۰ عدد هم می کند و برای تهران و کرج نیز ارسال داریم اما برای خارج از محدوده تهران و کرج به صرفه تر آن است که از محدوده اطراف آن باغ و یا زمین خریداری شود زیرا کمترین میزان هزینه به جهت حمل و نقل را در بر میگیرد.

پرسش شماره ۴) بلوک سیمانی مناسب در داخل استخر و یا چاه

 بلوک سیمانی مناسب جهت داخل استخر ها و یا چاه ها می توان بلوک سیمانی ۲۰*۲۰*۴۰ ته باز را به صورت دو سرباز تولید میشود معرفی کرد. همچنین قابلیت این بلوک آن است که در داخل آن بتن پر شود تا دیوار مقاوم بتنی تشکیل شود.

 پرسش شماره ۵) بلوک مناسب جهت دیوارهای سرویس و یا انباری ها

 به جهت دیوار چینی دور سرویس ها و یا انباری ها از بلوک سیمانی سایز ۷ در ۲۰ در ۴۰ میتوان استفاده کرد. وزن این بود تقریباً چهار کیلوگرم بوده و هر ۱۳ عدد ان یک متر مربع دیوار بلوکی به ما میدهد.

مشاوره ۰۹۱۲1459864

ورود به ربات محاسبه دیوار دور باغ

ورود به ربات محاسبه دیوار دور ساختمان

ورود به ربات محاسبه دیوار تیغه داخلی ساختمان

مشاوره رایگان