بلوک سیمانی سبک ربیعی

تولید کننده انواع بلوک سیمانی سبک در ابعاد مختلف و انواع دو جداره و سه جداره

بلوک سیمانی سبک چیست؟

بلوک سیمانی سبک یا همان بلوک پوکه ای؛ از پوکه معدنی یا در اصطلاح پومیس ساخته می شود؛ بعلت پایین بودن چگالی پوکه معدنی اگر بخواهیم به صورت ساده بیان کنیم به دلیل اینکه حجم زیادی را اشغال میکند اما وزن کمی دارند؛ در تولید بلوک های سیمانی سبک کاربرد دارد.

در ادامه در مورد این نوع از سازه های سبک توضیحاتی کامل را ارائه می دهیم.

آیا بلوک پوکه ای مقاومت کافی را برای ساختمان سازی دارد؟

در پاسخ باید بگوییم در ساخت و تولید بتن های تولید شده با پوکه معدنی تبریز به علت پخته شدن و مقاوم شدن پوکه معدنی و همچنین مخلوط شدن با سیمان و آب و ملات بسیارمقاوم در برابر لرزه و یا ارتعاشات به دست می آید؛ بسیار مناسب جهت سبک سازی ساختمان و حتی تولید بلوک سیمانی که در اصطلاح light cement blocks می گویند می شود. از این رو سبب مقرون به صرفه شدن تولید بلوک و همچنین پایین آمدن قیمت بلوک سیمانی میشود.

خرید بلوک سیمانی سبک؟

 با افتخار باید بگوییم مجتمع تولیدی بلوک سیمانی ربیعی با علامت استاندارد ؛ واقع در تهران جاده مخصوص می باشد. به دلیل نزدیکی با دو شهر تهران و کرج و از طرفی با تولید بیش از ۱۵ نوع از بلوک سیمانی و سابقه تولید بیش از ۱۰ سال با دستگاه های تمام پرسی و تولید بر روی باند بتن درخدمت مهندسین و تولید کنندگان عزیز می باشد. 

فیلم معرفی محصولات

بلوک سیمانی سبک ربیعی

ابعاد متداول بلوک سیمانی

ابعاد بلوک سیمانی
ابعاد بلوک سیمانی در یک نگاه!! (کلیک کنید)
بلوک سیمانی سبک ربیعی

چرا باید بلوک سیمانی سبک را در ساختمان ها استفاده کرد؟

بلوک های سیمانی تولید شده در مجموعه ربیعی بدون شکستگی برای پروژه ها ارسال میشود؛ این موضوع سبب رضایت مشتریان و بالا رفتن اعتماد مهندسین و حریداران گرامی میشود.

 از آنجایی‌که تولید بلوک سیمانی در کارخانه ما با دستگاه های پرسی میباشد؛ به وضوح درک خواهید کرد که دیوار چیده شده کاملاً صاف و با چیدمان منظم می باشد. همچنین پوکه مصرف شده در بلوک ربیعی از بهترین معادن بستان آباد تبریز است؛ سطح کاملا صاف و صیقلی بلوک سبب می شود تا در هزینه های گچ کاری و یا پوشش دهی گچ و خاک هزینه ها را کاملاً کاهش دهد و سبب مقرون بصرف شدن قیمت ها برای مشتریان عزیز می باشد.

 کاهش هزینه های دستمزد به جهت اندود دیوارها سبب می شود ؛ اجرت کارگر به جهت گچ کاری به کمترین میزان خود رسیده و با سرعت بالا با کیفیت مثال زدنی سبب کاهش دستمزد کارگر شود.

بالا رفتن سرعت چیدمان بلوک یکی دیگر از مزیت های این نوع از سازه بتنی می باشد زیرا طول بلوک سبک تقریباً ۴۰ الی ۵۰ سانتی متر می باشد که سبب می شود؛ در زمان بسیار کوتاهی تعداد بسیار زیادی از بلوک سبک چیده شود .

عدم استفاده از چسب بتن به جهت دیوار چینی بین بلوک ها می تواند سبب شود که استفاده از این نوع بلوک سبک باز مقرون به صرفه تر شود و شما با پوکه معدنی به همراه سیمان یا همان مصالح قدیمی مانند شن و ماسه و سیمان فضای بین بلوک ها را پر نمایید.

آیا خرید بلوک سیمانی سبک صرفه اقتصادی نیز دارد؟

 در پاسخ باید بگوییم یکی از مهمترین پارامتر ها به جهت تولید بلوک سیمانی برای شما مشتریان و مهندسین گرامی کاهش هزینه های تولید ساختمان می باشد؛ عدم داشتن شکستگی در مجموعه تولیدی ربیعی و تحویل بلوک های سالم سبب می شود تا رضایت مشتریان بیشتر و بیشتر شود.

 تولید بلوک سیمانی سه جداره با دستگاه های حرفه ای اتومات تولید بلوک در اندازه های ۱۰ سانت و ۱۵ سانت و ۲۰سانت سبب شده است تا به عنوان یکی از بزرگترین تولید کنندگان بلوک سیمانی سبک در تهران و کرج فعالیت خود را ادامه دهیم.

 بالا بودن عایق در مدلهای دوجداره و سه جداره پوکه های معدنی سبب شده است تا هزینه عایق کاری ساختمان به شدت کاهش یابد. همچنین با بالا رفتن کیفیت در بلوک های دوجداره و سه جداره این محصول را عایق صوت و عایق کرده‌ایم. 

در پست های زیر میتوانید اطلاعات خود را در زمینه بلوک سیمانی سه جداره بیشتر نمایید.

بلوک سیمانی سبک ربیعی

تصاویر بلوک سیمانی سه جداره پر فروش

بلوک سیمانی سبک ۱۵*۲۰*۴۰ سه جداره
بلوک سیمانی سبک ۱۵*۲۰*۴۰ سه جداره
بلوک سیمانی سبک ۱۵*۲۰*۵۰ سه جداره
بلوک سیمانی سبک ۱۵*۲۰*۵۰ سه جداره
بلوک سیمانی سبک سه جداره ۱۰*۲۰*۴۰
بلوک سیمانی سبک سه جداره ۱۰*۲۰*۴۰
بلوک سیمانی سبک ربیعی

گارانتی بلوک سیمانی سبک ربیعی

با افتخار در کمتر از ۱۲ ساعت در تهران و کرج؛ بلوک سیمانی مورد نظر شما را سفارش و سپس تحویل می دهیم .تضمین این مطلب که تسویه بعد از تخلیه است سبب اعتماد شما به مجموعه ما شده است و از طرفی در ساختمان های بزرگ تسویه فاکتور به صورت هفتگی و یا ماهانه می باشد؛ که سبب می شود مجموعه خریدار رضایت بیشتری داشته باشد.

همچنین این موضوع را نیز باید بگوییم که تمامی تولید ما بدون شکستگی تحویل مشتری می شود و در طی ۱۲ ماه سال تمامی سایزهای مورد نظر شما و تولیدی ما در کارخانه موجود می باشد.

 

بلوک سیمانی سبک ربیعی

کاربرد بلوک سیمانی سبک چیست؟

 اگر بخواهیم در مورد بلوک ساختمانی سبک در دیوار چینی صحبت بکنیم؛ باید بگوییم در چند سالهای اخیر خوشبختانه با استقبال بسیار زیادی در زمینه صنعت ساختمان به دلیل پایین بودن وزن آن و بالا بودن مقاومت آن و از طرفی صرفه اقتصادی به جهت استفاده از آن سبب شده است؛ به عنوان یکی از پر مصرف ترین متریال های سبک سازی ساختمان استفاده شود.

در چند سال اخیر استفاده از بلوک سیمانی جایگزین آجر و حتی سفال شده است؛ دلیل موضوع مقرون به صرفه تر بودن و بالا بودن سرعت اجرا و حتی استفاده از ضایعات بلوک سبک می باشد.

اگر نگاهی به ساختمان های اطراف خود نمایید به راحتی می توانید این موضوع را درک کنید امروزه استفاده از بلوک سبک جایگزین استفاده از آجر و حتی سفال می باشد؛ به طور کلی استفاده از آجر در تولید ساختمان در تولید ساختمان اصلاً دیگر کاربردی ندارد و جایگزین آن متریال سبک سازی ساختمان است. البته استفاده از بلوک  سنگین در داخل طبقات منفی جایگزین استفاده از آجر شده است.

تصاویر بلوک سیمانی سبک ربیعی

بلوک سیمانی سبک ربیعی

خودت تعداد بلوک سیمانی و هزینه هاشو راحت حساب کن!

محاسبه تعداد بلوک سیمانی ۲۰
برای دیوار دور باغ (کلیک کنید)
محاسبه تعداد بلوک سیمانی ۱۰
برای تیغه های داخلی (کلیک کنید)
محاسبه تعداد بلوک سیمانی ۱۵
برای دیوار دور ساختمان (کلیک کنید)
بلوک سیمانی سبک ربیعی

نحوه ساخت بلوک سبک 

در زیر به طور خلاصه در مورد نحوه تولید بلوک سبک سخن میگویم

  1. مرحله اول مخلوط کردن پوکه معدنی تبریز و سیمان با فرمول خاص تولید بلوک در مجموعه ما می باشد.
  2. مرحله دوم اضافه کردن آب و تنظیم عیار سیمان و ملات تولیدی می باشد.
  3. مرحله سوم انتقال ملات تولیدی به پای دستگاه به کمک لیفتراک و انتقال آن به دستگاه می باشد.
  4. مرحله بعدی استفاده از دستگاه بلوک زنی و پرس کردن بتن تولیدی می باشد.
  5. مرحله پنجم انتقال بلوک ها به جهت خشک شدن به اتاق سولار یا اتاق بخار می باشد.
  6.  مرحله ششم بارگیری برای شما مشتریان عزیز می باشد.

رنگ بلوک سبک چه رنگی می باشد؟

 در پاسخ این سوال باید بگوییم از آنجایی پوکه که مورد استفاده در بلوک های سبک به رنگ سفید می باشد. رنگ بلوک سبک تولید شده نیز باید سفید باشد.

اگر در بازار تولید بلوک سیمانی؛ بلوک سیمانی را مشاهده کردید که رنگ قهوه ای بود؛ یعنی مرجع خرید پوکه آن معادن قروه کردستان میباشد که معمولا توصیه نمی شود. اگر رنگ بلوک سیمانی به رنگ کرم بود مرجع خرید پوکه معدنی به جهت تولید آن مجموعه هایی در رشته کوه های البرز و فیروزکوه می باشد که باز مورد تایید نیست. حتما بلوک سیمانی خریداری شده را مشاهده نموده که حتماً رنگ آن سفید باشد و اگر غیر از این بود از خرید آن امتناع نماید.

 آیا خرید بلوک از استان آذربایجان و شهر تبریز برای تهران و کرج به صرفه است؟

 در پاسخ به این سوال باید بگوییم خیر زیرا هزینه حمل آن تا تهران بسیار زیاد می باشد . به طوری که هر کامیون تک نزدیک به سه میلیون تومان کرایه؛ کامیون جفت نزدیک به چهار و نیم میلیون تومان کرایه از تبریز به تهران دریافت می کند؛ که این مطلب کاملاً عدم مقرون به صرفه بودن خرید از مجموعه هایی که در آذربایجان شرقی هستند را نشان میدهد.

آیا خرید بلوک سبک از تهران برای شمال کشور مقرون به صرفه است؟

 در پاسخ باید بگوییم اگر بلوک سنگین برای دور باغ می خواهید خیر به صرفه نیست اما اگر برای تولید ساختمان و یا دیوار چینی می‌خواهید باید بگوییم استفاده از بلوک سبک و ارسال آن به شمال کشور و منطقه مازندران و گیلان کاملا به صرفه بوده به وفور ارسال می گردد.

بلوک سیمانی سبک ربیعی
پوکه معدنی تبریز بجهت تولید بلوک سبک
پوکه معدنی تبریز بجهت تولید بلوک سبک
پوکه معدنی مخلوط پودری و عدسی
پوکه معدنی مخلوط پودری و عدسی
بلوک سیمانی سبک ربیعی

انواع بلوک کدام مدل ها هستند؟

 بلوک سنگین؛ بلوک نیمه سبک و بلوک فوق سبک از جمله مهمترین نوع از بلوک های بتنی می باشد. بلوک نیمه سبک همان بلوک تمام پوکه ای می باشد؛ به جهت ساختمان سازی کاربرد اصلی را دارد .

بلوک فوق سبک چیست؟

 اگر درصد استفاده از پوکه معدنی با دانه بندی عدسی بیشتر از ۶۰ درصد باشد. این بلوک وزن بسیار عالی دارد و بسیار سبک می باشد و معمولا از لحاظ قیمت نیز قیمت بالاتری نسبت به سایر بلوک های سبک و دانه های عدسی در پوکه سایز به اندازه یک عدس دارند.

نحوه خرید بلوک سبک

 هم که در بالا اشاره شد خرید از مجموعه هایی که در غیر از تهران تولید دارند مثلاً در آذربایجان شرقی و خصوصاً در تبریز برای تهران و کرج اصلاً به صرفه نمی باشد ؛ به همین علت پیشنهاد می شود از شهر مورد نظر سکونت و محل ساخت و ساز خریداری نمایید. 

 مجموعه تولیدی بلوک سیمانی ربیعی با توجه به نزدیک بودن به تهران و کرج مفتخر است؛ تا در کمترین زمان ممکن بلوک مورد نظر شما را برایتان ارسال نماید.

مزایای بلوک سبک؟

 بلوک ساختمانی سبک عمدتاً رنگ سفید رنگی دارد؛ با داشتن قیمت پایین و وزن کم؛ بالا بودن کیفیت؛ پایین آوردن هزینه کارگر؛ و دیوار چینی سریع سبب آن شده است که امروزه به عنوان یکی از چشمگیرترین محصولات به جهت سبک سازی ساختمان ها استفاده شود.ملات استفاده شده در بلوک پوکه ای به صورت دانه هایی با پوکه معدنی تبریز در اشکال عدسی و پودری و بادامی تولید و استخراج می شود. رنگ آنها سفید بوده و به جهت تولید بلوک سبک از مدل عدسی و پودری با درصد ۶۰ به ۴۰ استفاده می شود .

رنگ بلوک تولید شده با پوکه معدنی تبریز به رنگ سفید بوده و بسیار مقاوم می باشد 

 داشتن قالب های مختلف از سایز ۷ الی ۲۰ سانت در عرض و در طول بلوک سبک از سایز ۴۰ الی ۵۰ سبب شده است؛ جز پرفروش ترین نوع از مصالح ساختمانی به جهت سبک سازی دیوار چینی استفاده شود.

بلوک سبک فوم دار چیست و چرا استقبال از خرید آن نشد؟

با افتخار این نوع از بلوک سیمانی فوم دار در مجموعه تولیدی بلوک سیانی ربیعی تولید می نمایم . اما خریداران خاص خود را دارد؛ بلوک فوم دار از سه قطعه تشکیل شده است.

قطعه اول و سوم سازه های بتنی سبک میباشد و قطعه وسطی فوم فشرده شده یا همان یونولیت میباشد. ضریب انتقال حرارت و صوت در این نوع از بلوک سیمانی بسیار عالی می باشد و عایق عایق است؛ اما از معایب آن باید گفت جدا شدن لایه فوم دار در بین دو قطعه بتنی وعدم سرهم کردن آن دوباره بر روی هم؛ از طرف بالا بودن قیمت آن سبب عدم استقبال از این نوع بلوک سبک شده است.

آیا بلوک سیمانی سبک طرح دار نیز تولید می نماید؟

بله با افتخار بلوکهای سبک طرح دار نیز در مجموعه ما تولید میشود. با دستگاه های تمام پرسی تولید بلوک و به جهت تزیین دیوار خارجی برای ویلا ها و یا ساختمان ها می باشد.

اختلاف قیمت بین این نوع از بلوک سبک طرح دار با بلوک سبک معمولی تقریباً ۴ برابر می باشد.

آیا شما بلوک لیکا نیز تولید دارید؟

 در پاسخ باید بگوییم خیر ما مجموعه تولیدی بلوک سبک ربیعی هستیم. بلوک لیکا واقع در ساوه می باشد و مجموعه خود را دارد به جهت خرید این نوع از بلوک سیمانی باید با مجموعه بلوک سبک سیمانی لیکا تماس بگیرید.

بلوک باربر

 منظور از بلوک باربر محصولی است قابلیت بارگذاری بر روی آن به دلیل داشتن مقاومت فشاری بالا و تحمل زیاد و انتقال نیرو را دارد و در ساختمانهای بدون طبقه مثبت کاربرد فراوانی دارد.

 فرق بین بلوک غیر باربر با بلوک باربر سبک چیست؟

 تفاوت اصلی بین بلوک و غیر باربر و بلوک باربر قدرت و قابلیت تحمل وزن می باشد.بلوک های غیر باربر معمولا به جهت تیغه بندی داخل ساختمان ها و دیوارهای دور کاربرد بیشتری دارد.

بلوک سیمانی سبک ربیعی
بلوک سیمانی سبک ربیعی

 فرق بین بلوک سبک تبریز و بلوک سبک قروه چیست؟

 اختلاف وزن در بین بلوک سبک تبریز و بلوک سبک قروه زیاد است. بلوک تولید شده با پوکه معدنی تبریز بسیار سبک تر از بلوک تولید شده با پوکه قروه کردستان بوده و رنگ آن دو نیز اختلاف دارد رنگ بلوک سبک تبریز سفید ؛رنگ بلوک قروه کردستان به رنگ سیاه می باشد.

بلوک قروه کردستان منافذ اسفنجی مانندی دارد و سبب میشود دوغ آب سیمان در آن گیر کرده و بالا رفتن وزن را داشته باشد. همچنین این محصول وزن مخصوص کمتر و مقاومت فشاری بالا ندارد و معمولاً عایق نیست و از طرفی قیمت قروه کردستان بسیار ارزان تر از پوکه معدنی تبریز می باشد.

بلوک سیمانی سبک ربیعی

6.000تومان

12.500تومان

12.500تومان

5.700تومان

8.300تومان

13.200تومان

10.000تومان

7.800تومان

8.300تومان

7.800تومان

11.200تومان

11.000تومان

9.200تومان

7.100تومان

11.300تومان

230.000تومان

12.200تومان

10.200تومان

8.500تومان

12.500تومان

بلوک سیمانی سبک ربیعی
مشاوره رایگان